søndag den 22. februar 2015

Til egen sofa



Mit LÆS!-projekt har været længe undervejs, men det er fordi, jeg er så hulens utro, når det kommer til at holde mig til eet håndarbejde af gangen.

Nu er puden færdig og den er landet i sofaen, og Karla er hermed afsløret, for den nye mørke pude var fyldt med lyse hundehår her til morgen :-)

Pudsigt nok, så sad jeg igen terminsprøve-vagt i onsdags og stramajede den for fulde omdrejninger med nogle små udgaver af Læs !.
Foreløbig er de tiltænkt et par puder og nogle net, men det kan jo nå at ændre sig mange gange. Uanset hvad de bliver til, så skal de være klar til Danmark Læser-dagen i april.

... og nu vil jeg lufte mit LÆS !-net mens jeg dasker op på biblioteket.

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Det kan da kun fryde en dansklærer :)

Anonym sagde ...

...og en biblioteksansat :-)

Hanne ... sagde ...

Jamen jeg er også tilfreds med den og den får lov til at komme med på arbejde, når jeg skal snakke læseteknik og andet sjovt.