fredag den 21. februar 2014

Mens kursisterne sidder til terminsprøve i matematik ...



... har dansklærinden været på en kort, men indbringende genbrugstur.

Det hele er goodies, men især tekoppen fra Rørstrand, de 3 meter skotsktermet bomuld med lodden vrang og de 2 små, mundblæste glasvaser er de rene, skære, hjertevarmende fund.
... og hjorte-tallerkenen... og alle de dejlige, farvede fiske-øje-knapper, som er ved at være svære at få fat på.

... og det hele er fundet indenfor en radius af 10 km fra Harlev i løbet af 1½ time på en fredag med pletvis blå himmel :-)

10 kommentarer:

oklyous sagde ...

Ej det er nogen gode fund!
Nogen gange er man bare super heldig og finder lige det rette.
Og så er der de gange man finder ingenting:(
Sådan er det ihvertfald for mig.

Hanne ... sagde ...

Det er sådan det er oklyous, men man skal ikke give op, gildet ligger lige om hjørnet.

Eva sagde ...

Lækkerier.

lis sagde ...

Jeg er da helt vil med den der hjortetallerken :-) fantastisk fund og en masse gode farver i det hele taget

Hanne ... sagde ...

Nemlig, Eva.
Jeg hapsede også den hjortetallerken så såre jeg så den Lis.

Helle D sagde ...

UH den sommerfugl!!! :-)

Hanne ... sagde ...

... ja, den er fin Helle D ;-)

krusemarianne sagde ...

Hej Hanne. Jeg prøvede at poste noget før, men det lykkedes vist ikke ... Mon du har været hos klunserne i Lading? Hvis ikke, så skulle du prøve det. :-)
Venlig hilsen
Marianne

Hanne ... sagde ...

Tak for tippet, Marianne, de er på min liste :-)

Anonym sagde ...

hej hanne,
det er utroligt hvad du finder rundt omkring ! så fine og flotte ting.

føler mig altid som et lille barn, som står og presser næsen mod ruden fordi det ser noget helt fantastisk og overvældende, når jeg kigger herind.

suk, ...

du ville vel ikke sælge hjerteklokkestrengen og 10 af de røde, lilla og orange knapper ?
jeg elsker hjerter sååå meget.
bruger dugen jeg købte af dig HVER dag.

for lang tid siden havde du udsalg og der var der også et stykke stof med hjerter som ikke blev solgt - har du det stadig til salg ?

glæder mig til at høre fra dig !
kærlig hilsen nicole