mandag den 27. januar 2014

Snevejrs-selfie


For et par uger siden landede der et par nye briller på chefens næse og det var hulme tiltrængt.
Jeg glemmer, hvor skønt det er at få nye briller og ikke mindst nye glas med ny, frisk styrke i, så der kommer altid til at gå for længe imellem, at de bli´r skiftet ud.
Stellet har givet kommentarer om, at jeg nu ligner både Per Arnoldi, Harry Potter og Find-Holger - vælg selv :-)

Sne- og vintervejr kræver både en ny hue af samme dejlige slags som denne og især et nyt tørklæde. Det blev faktisk til flere, så marketingassistenten har også fået et, for vi trængte noget så grusomt til et skotskternet vinter-pift.
I gemmerne have vi en genbrugs-mohairplaid liggende, som blev udsat for vask, saks og opsømning - og så havde vi tre lette, lune og farverige tørklæder.
Marketingsassistenten har glad rapporteret fra Dronningens England, at den slags ternede tilbehørs-sager er højeste mode blandt de unge damer !

6 kommentarer:

Lisbeths Verden sagde ...

De var fine, ønsker deg en flott dag, klem fra Beth

Hanne ... sagde ...

Tak, Beth, og i lige måde.

Anonym sagde ...

Jeg ville have elsket at sælge dig briller, hvis jeg stadig arbejdede som optiker...de er så fede de stel du sætter på næsen :-) du er sej, at du vælger stel, som ikke alle andre vover at købe :-)

Hanne ... sagde ...

Årh, tak Anne, jeg er sikker på, at vi ville have haft en fest med at vælge brillestel :-)

Margith sagde ...

Hold nu helt op som fruen skejer ud :-)
Tillykke med både briller og det skotskternede.

Hanne ... sagde ...

Thanks Margith :-)