fredag den 10. januar 2014

Hverdag - nu med nye huer



Så skal jeg da love for, at det blev hverdag igen, for fulde gardiner og med lange dage.  Gad vide om jeg lærer, at det altid er hårdt at starte op igen?

Nå, men ferien var god og jeg fik blandt andet lavet to nye huer. Den forreste er min egen og den bagerste på vej ud til en stakkel, som fryser ørerne og som ikke kan strikke! Den slags håbløse situationer kan man jo ikke sidde overhørig, og huer som Kirsten Kapurs Idas Kitchen er sjove at strikke, så der strøg altså to styks over pindene. Jeg har brugt Annes ændringer og de gør opskriften godt .

2 kommentarer:

oklyous sagde ...

De er da blevet super fine!
Kan rigtig godt lide Kirsten Karpurs sjaler, har dog aldrig strikket noget med et af hendes mønstre. Har kun drømt på ravelry;)

Hanne ... sagde ...

Oh ja, hendes sjaler oklyous :-)