tirsdag den 12. november 2013

Strikkepinds-juletræerne er på lager



Snedkeren i Vejle har leveret en mindre skov af mine strikkepinde-juletræer og sædvanen tro, er der ikke 2, som er ens.
Snedkeren kan ikke lade være med at eksperimentere, når han står ved drejebænken, så i år er der fødder med og uden barkkant, med og uden fine, små etager og med og uden savspor.
Når der så også er forskellig højde på træerne og at grenene fås i adskillige farver, ja så må der simpelthen være et træ for enhver smag.

Skoven kommer med til Julemarked hos Fru Møllers Mølleri - og hvis alt mager sig, så når snedkeren også at lave et par store Strikkepinds-juletræer, med strikkepinds-stammer i fuld strikkepinds-længde inden da.

5 kommentarer:

Den gamle krage sagde ...

Tør slet ikke nærme mig det julemarked, ikke med min slatne rygrad.
Odder ligger osse aaaaallltttt for langt herfra ;-)

Hanne ... sagde ...

Jeg tror du ville blive glad i låget, hvis du alligevel kom, Den gamle krage :-)

Anonym sagde ...

Noii de er flotte Hanne :-)

Lis sagde ...

Hvor er de flotte. Helt enkelt og genialt. Smukke bund plader.

Kh. Lis

Hanne ... sagde ...

Tak, Anne jeg sender rosen videre til snedkeren :-)

Nemlig Lis, de nye bundplader er blevet rigtig gode og det lidt mere rustikke look passer så godt til de små træer.