torsdag den 28. november 2013

Småtterier i flok



En lille flok små-tasker med plads til dims og dut og forsvarligt lukket med en lynlås har set dagens lys. De er set før, men ikke her på kanalen, så jeg skulle lige finde sy-melodien. Nu kører det og hele flokken kommer med til Odder iweek-enden.

Denne week-end må være det absolutte Julemarkeds-højdepunkt, for Anne er på Ludvigslyst med sine hjorte-lysestager og andet godt, og Hanne står på Finderes Keepers i Aarhus med bl.a. de fineste små træhuse og hendes lækre læderudgaver af småtaskerne her.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vild med dem. De er sødere end søde :)

Pøj-pøj med markedssalget.

Karen Bente

Hanne ... sagde ...

Tusind tak, Karen Bente.

Margith sagde ...

Hej Hanne!
En lille uventet sommerstemning, tak :-)
Alt tæller i denne tid.
Knus.

Hanne ... sagde ...

Velbekomme, Margith :-)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Hvor er de bare smukke og fine…
Kh. Lene.

Unknown sagde ...

Jeg glæder mig til at kigge nærmere på disse småtterier. Hvor er de søde. Vi ses på lørdag ;-)

Hanne ... sagde ...

Tusind tak, Frøken Larsen.

Det vil jeg glæde mig til,Hanne - giv endelig til kende, når du kikker forbi :-)