lørdag den 23. november 2013

Bedre sent end aldrig



Det startede med at jeg så et billede, som inspirerede mig til endnu et stramaj-reste-projekt.

Jeg begyndte fluks, men så gik jeg kold, fordi jeg ikke kunne matche farverne fra billedet med mit zephyr-garn og fordi jeg konstant måtte formindske og gå på kompromis og til sidst endte broderiet i raseri den store måske-bunke.
Der lå det i mange måneder, men nu er det afsluttet og pryder klappen på en ½-pc-taske, og jeg er faktisk endt med at være tilfreds.

De lyse farver ser noget udflydende ud, men der er faktisk tale om alt fra råhvid, over lysest tænkelige lime, til lys grå. Desværre er fotografen ikke i stand til at fange de  nuancer i det noget grumsede lys, vi holder os i Harlev i dag.

Næste lørdag kan du møde både tasken her og chefen selv, når vi er på Julemarked hos Fru Møllers Mølleri

Ingen kommentarer: