fredag den 19. april 2013

Kopi-cardi - Girl



En pige-udgave af min elskede Kopi-cardi har set dagens lys.

Den er strikket i Kenneths Højlandsuld i alverdens farver med bundfarve i - tror jeg nok - Blåbær.
Delestriben har jeg strikket ret, så den nu er ophøjet til dele-rille!

Opskriften er den stribede cardigan fra Knit for your kid, blot har jeg fortsat striberne helt op i halsen.
Den dejlige faste forkant er fra den retstrikkede cardigan i Babystrik på pinde 3. og den kant kommer jeg til at bruge igen og igen, for den giver en perfekt finish.

Nu mangler Kopi-cardi Girl bare en strop, en knap og en lille, farveglad ejer, men hende har jeg nu i kikkerten :-)

7 kommentarer:

Pernille sagde ...

Jeg kan godt lide retrilledelestriber :)

Den er rigtig fin, mon ikke den også kommer til at skabe glæde det helt rigtige sted.

Gitte K sagde ...

Hvor er den dejlig, sådan en kunne jeg godt tænke mig, måske den skulle skrives på listen, garnet har jeg vist:-)

unikarina sagde ...

den er mega skøn

Marianne sagde ...

Wauw den er skøn ...

Eva sagde ...

Den er da mere end lækker :)

dqpage sagde ...

Den er super flot. Glade farver !

Hanne ... sagde ...

Det er også en dejlig rille-dele-ting, Pernille :-)

Bar gå i gang, Gitte K, striber er vanedannende.

Jep, unikarina :-)

... og mege blød og lækker, Marianne.

Det håber jeg også at lillepigen, jeg regner med skal overtage den, synes, Eva.

Lige præcis, Mona Elisabeth iog glade farve elsker jeg.