fredag den 2. november 2012

Fredagsslik


Ventetid kan være en lille helle på en travl dag, og i dag havde jeg 2 ventetimer som lige nøjagtig blev den pause, jeg trængte til.

Første stop var i den nyeste af Sigfreds kaffebarer, og som altid var der dejlig kaffe, dejlig sandwich og munter betjening - det kan jeg lide.

På indkøbslisten stod der nødvendigheder som basistekstiler i basisfarverne brun, grå og grøn og dem fandt jeg i Skumhuset. Ned i posen faldt også en rivende syregrøn rest, for man må aldrig gå ned på grønne metervarer!

Og så til det sjove, nemlig et kik ind hos altid velassorterede Stof og Stuff - og jeg kom hjem med det jeg kom efter og lidt ekstra.
De tre stykker på billedet var ikke nødvendigheder fra indkøbslisten, men i stedet er de det rene fredagsslik.

... og så ligger der en spritny week-end forude :-)

3 kommentarer:

Ulla Røjkjær sagde ...

Og så feder de ikke;))

Eva sagde ...

Spritnye weekender skal man samle på. Lækkert guf, du har købt.
God fredag aften til dig.

Hanne ... sagde ...

Nemlig, Ulla og så må man godt tage 2 gange :-)

Jeg samler på dem, Eva - og i lige måde.