torsdag den 19. juli 2012

Sommersalgs - 60´er-stemning


Onsdagens Sommerslag gik rigtig fint, og samtidig med at hjælpedrengen er blevet ganske habil til at regne priser ud og give penge tilbage, er der blevet tyndet gevaldigt  ud i både porcelæn og bløde sager.
Mens chefen i dag har klippet nye puder, har marketingsasssistenten forlystet sig med at lave kække 60´er-opstillinger med nogle af de Sommersalgsvarer, som ligger og venter på nye, gode hjem.


Heldigvis har hun også luftet kameraet, så vi andre også kan få dejlighederne at se.
Marketingsassistenten hae gjort Go-go-pigen færdig, efter at chefen samlede hende op i en rodekasse et sted i Genbrugsland.
Nu pifter hun så en pude op med sine bell-bottoms og rytmiske hoftesvaj, og jeg tror sørme hun lytter til Herb Alpert and The Tijuana Brass

6 kommentarer:

Eva sagde ...

Skøn go-go pige. Det er ikke let at have udendørs aktiviteter for tiden. Mon ikke der er lidt mere stabilt vejr på vej.

Anonym sagde ...

Jeg var en af de glade gæster i onsdags derude på det dejlige Helgenæs. Sikke da en vidunderlig plet at besøge - tænk at bo med den udsigt. Elsker dine hyggelige ting, Hanne. Bliver i så godt humør bare ved at se dem. Og håndværksmæssigt er de noget så flotte. Hjælpedrengen er da den mest charmerende lille fyr. Ja, jeg er bare begejstret hele vejen igennem :) Sommerhilsen Karen Bente

Hanne ... sagde ...

Nej, vejret er ikke det mest stabile, Eva, men jeg kan love dig, at vi kan løbe rigtig hurtigt når der kommer en byge.

Helgenæs er ubetinget et af de skønneste steder jeg kender, Karen Bente, og tusind tak for de pæne ord :-)

dqpage sagde ...

Det er ud til at I har ramt 60'er stilen rigtig godt !
fine ting I har med.
God fornøjelse med det fortsatte sommersalg.
hilsen Mona

Hanne ... sagde ...

Vi har gjort hvad vi kunne - og haft det sjovt samtidig med, Mona og tak skal du have :-)

Unknown sagde ...

Sjovt nok så har jeg en anden version af go-go-pigen, det er en sanger, som jeg egentlig gerne ville have dig til at lave noget af til min datter, som er blevet rigtig glad for at synge, men stoffet er gult (har dog aldrig været hvid). Den er lavet som en klokkestreng. Jeg er ikke klar over om den kan vaskes og blive pæn, hvad har du erfaring for Hanne ? Godt nok en skam man bor så langt væk fra Helgenæs :-( Labber de skønne billeder i mig kan du tro :-) Kh Anette