fredag den 27. juli 2012

Sommerens skønneste onsdag


Der var solskin, glade gæster og i det hele taget var humøret sjældent set bedre, på årets sidste Sommersalgsdag.
Drømmesengen med Andersine og Anders And-puderne var noget af det eneste, som stod i teltet, og den ternede plaid er den sidste af de tre, som mor har vævet, og jeg er vild med de farverige tern.


Palle-øen gav plads til vores Pre-fall udstilling og Løvemose-tesættet til venstre havde mange bejlere.
Det endte med at komme til at bo i et sommerhus ganske tæt på Helgenæs, hos nogle dejlige mennesker, som glædede sig til at drikke te af de store, flade kopper.


Pude-kurvene havde top på fra morgenstunden, men var noget mere slunkne at se på, da vi pakkede sammen :-)

Alt er pakket sammen og sat på lager i garagen, i annekset og i kælderen, og nu holder vi nogle velfortjente fridage - oven i købet i solskin - så længe det varer.

5 kommentarer:

Eva sagde ...

Nøj, det te-stel måtte også gerne have boet hos mig!

Jeg ønsker gode fridage, - selvom vejret måske vil drille lidt.

Hanne ... sagde ...

Ja, ikke, Eva, det er så fint - og jeg kan love dig, at vi nyder fridagen unaset vejret :-)

Helle D sagde ...

Det er VIRKELIG krise, at jeg ikke har været forbi - hvor ER der bare mange smukke ting!!! Forhåbentlig endelig et salg næste år!!!

Hanne ... sagde ...

Det regner vi bestemt med, Helle, for da har vi 10-års jubilæum, og så holder vi fest :-)

Helle D sagde ...

Jubiiii "endnu" et salg! - og tilmed et Jubilæum! - det kan kun blive stort!