søndag den 3. juni 2012

Jeg skulle egentlig bare til Tilst...


... men jeg køret tomhændet fra det bagagerumsmarked, hvor jeg ellers før har fundet gode sager.
Pyt, sagde konen, så tager vi en runde, og første sted stod der en Tangent kartoffelskål og et lille Harlekin-fad.
Ikke nogen dårlig høst, når klokken endnu ikke havde rundet 11 på en ellers lidt trøsteløs lørdag.


Næste stop var hos Sune, hvor disse krus stod og ventede på mig. Jamen, de er da rock´n roll i højeste potens.


Fristelserne står i kø hos Sune og denne Gustavsberg-melamin-skål, var lige kommet ind.
Den er i så fin stand, at den dårlig kan have været brugt og jeg nægter at tro, at den nogensinde har stiftet bekendtskab med en opvaskemaskine!


... og hos Sune er der både viden og service, så jeg blev forsynet med et par mærkater med de relevante oplysninger om min nyerhvervelse.


... og når jeg nu var på vej hejm fra Brædstrup, så slog jeg lige vejen omkring Ry og sørme om der ikke også var goodies der.
Bakken er dog fra Sunes velassorterede garage.

... og Sunes Retro-mekka finder du her
Retro Garagen, Søgade 22, Brædstrup,
Lørdag og søndag kl 11-15

2 kommentarer:

Anne sagde ...

hahahaha Hanne, de krus prøvede jeg at lokke fra Sune for 14 dage siden. Jeg ville SÅ gerne have dem til min søde svigersøn. Men ak nej, de var solgt til en, der skulle bruge dem til eksamensgave :-)

Har det lidt bedre med ikke at ha fået dem, nu hvor jeg ved, hvor de står :-)

Hanne ... sagde ...

Fnis, Anne, og hvis eksamensgaven ikke falder i god jord, så giver jeg lige et praj :-)