mandag den 2. april 2012

Ventetid


Kenneth er blevet ekstern udstiller på Uldfestivalen til maj og holder i den anledning Åbent hus.
Han spurgte Tulipaner og tomater, om vi vil være det ekstra pift på gårdspladsen denne dejlige forårsweek-end i maj - og det skal jeg da lige love for, at vi vil.

Derfor starter vi udendørs-sæsonen i Gug d.12. og 13. maj, så du ud over at se, mærke og købe alle Kenneths vidunderlige garner også kan aflægge Tulipaner og tomater et besøg.
Vejrguderne er som sædvanlig adviseret og hvis vi kan få ørenlyd, så får vi et fantastisk forårsvejr.

Hvis du har du lyst til at reklamere for Garnudsalgs Åbent Hus, så er du velkommen til at bruge banneret.

4 kommentarer:

Maj sagde ...

Hej Hanne.
Jeg faldt helt tilfældigt over din dejlige blog, og har nu meldt mig som fast læser :).
Jeg er selv meget glad for uld, broderi og alverdens andre kreative sysler. Hvor foregår åbent hus arrangementer?
/maj

Hanne ... sagde ...

Hej maj - og velkommen. Åbent Hus-arrangementet foregår i Gug hos Garnudsalg.dk. og du kan læse mere på deres hjemmeside

Nina sagde ...

Det var da noget af en fristelse med sådan to lækkerier på samme sted! Jeg har lånt jeres banner og udtrykt min misundelse for at alt det sjove sker på den anden side af broen ;-)

Hanne ... sagde ...

Du skal være SÅ velkommen, Nina og tak for bannerlånet :-)