lørdag den 24. marts 2012

Lynlås-lykke


Når ting og sager som står højt på syerskens liste, pludselig lander på hendes bord, så redder det hele dagen, og en bunke farvestrålende lynlåse og nogle meter gjordbånd har så absolut toppet ønskeslisten igennem længere tid.

Forklaringen er den enkle, at taske-lynlåse, altså dem er lukkede for neden, er svære at få fat på, hvis man skal bruge andre farver end sort, hvid, grå, marine og khaki.
Hvis man så også er så håbløst krævende, at man gerne vil have dem med en festlig tag-fat-i-dims og i længder der overskrider en bukselynlås´ med adskillige centimeter, ja så er det tæt på at være en håbløst affære.

Derfor frydes jeg over mine kulørte indkøb og over, at jeg nu ved, hvor jeg kan få flere når trangen melder sig - og det gør den !

4 kommentarer:

Birgitte Graversen sagde ...

Det ser skønt ud. Hvor har du købt dem?

Hanne ... sagde ...

Hos en producent som sælger ud af sine ting. Hvis de holder udsalg igen, skal jeg nok gøre opmærksom på det, Birgitte.

Hanne sagde ...

Uhadada det ser godt ud:)

Hanne ... sagde ...

Det er en sand fornøjelse, Hanne:-)