onsdag den 1. februar 2012

København, København



Det er efterhånden et stykke tid siden, stoffet med Københavns tårne aflagde visit på bloggen første gang.
Syersken har været noget langsom til at sætte handling ordene, men nu har de første tasker med Københavns skyline på klappen set dagens lys.


Vi er ved at gøre klar til at fjerne udsalgsvarerne og i stedet introducere vores nye tema ind, nemlig Landet rundt.

Jeg har så dejlige ting som klokkestrenge med motiver fra Hærvejen, Morsø kommune og Sydsjælland og omliggende øer liggende på sklippebordet.
For slet ikke at tale om Danmarkskort i flere udgaver, et kort over Samsø og endnu et eksemplar af det fantastiske kort over Gudenåen fra dens kilde i Tinnet Krat til udløbet i Randers Fjord.

Det tema bli´r så godt, og er der andre end mig, der nu hører Preben Heides stemme for deres indre øre  ;-)

6 kommentarer:

Margith sagde ...

Fine tasker, især den turkise :-) Glæder mig til at se hvor i landet du kommer rundt.

et cetera sagde ...

Har jeg ikke altid sagt, at fruens farvesans er fabelagtig ... så siger jeg det ihvertfald nu!

Helledie-hæklerier sagde ...

Ingen tvivl om at du kan noget helt specielt med tasker. Jeg er helt pjattet med den turkise ;o)

lis sagde ...

Jovist toner Preben Heide frem på nethinden, men i disse TV-retro-tider, så dukker En By i Provense altså også op. Så jeg mener jo helt klart at hvis du ligger inden med en Jens Okking i stramaj, så må den absolut også få en plads i DK rundt-temaet 8-)

Hanne ... sagde ...

Tak, Margith og jeg lover dig vil vil komme rundt i mange hjørner.

Tusind tak, etcetera og hvor er det dejligt at se dig herinde igen :-)

Den turkise er jeg også vældig tilfreds med, helledie-hæklerier. Den pink var noget drilagtig, og måtte en tur igennem en opsprætning og lidt ændringer i farverne, før jeg var tilfreds.

Hvem der havde Jens Okking på starmaj, Lis, han ville gøre sig, ville han iført halvblød hat og let struttende vom :-)

Bournonville sagde ...

Det er da vildt fedt det stof med tårnene, og det ser godt ud med taskerne :)