lørdag den 22. oktober 2011

Til Moster Mie


Min Moster Mie bliver 80 og i dag har hun inviteret fest for hele familien.
Hun har det som så mange andre i den alder, at hun egentlig ikke ønsker sig noget, men hårdt presset sagde hun: Jeg ønsker mig noget fra din butik.

Åh, som jeg blev glad og let om hjertet og nu ligger der 6 dækkeservietter på bordet, klar til indpakning.
En klokkestreng har måttet lade livet og blomsterne derfra er blevet fordelt med rund hånd på dækkeservietterne.

Min søster og jeg har tilbragt rigtig meget tid hos moster Mie og vores fætre og kusine der, og det kunne tydeligt ses, da jeg gennegik min fars lysbilledsamling.
Jeg sorterede alle Moster Mie-relaterede billeder fra og fik dem brændt ned på en cd og printet ud.
Dem får hun også sammen med en lille tale og et par gode grin over at gense glemte billeder.

4 kommentarer:

Miss Alsing aka Trunte sagde ...

Åårh hvor er de fiiine..sådan mogle skal du da lave til shoppen ;o)

Kh. Trine

Louise sagde ...

Hvor er de bare fine, jeg tror din moster bliver rigtig glad for dem. og også for billederne, der findes ikke noget bedre at blive minde om en god forid. ha en dejlig fest hos din moster.

Margith sagde ...

Tillykke med Moster Mie. En rigtig god gave og fotos er altid et hit.

Hanne ... sagde ...

Tak Trunte, det vil jeg da overveje.

Vi havde en dejlig fest, louise og hun blev rigtig glad for både dækkeservietter og billeder.

De billeder væltede nærmest festen, Margith. Jeg tror ALLE var henne for at kikke, grine og vise frem.