onsdag den 7. september 2011

Gensynsglæde


Gårsdagens genbrugstur bød blandt andet på par hæklebøger af den hippeste, retro-slags og da jeg fik øje på den grønne kasket med tresse og guldknapper, ville jubelen ingen ende tage.


 Billedet her viser marketingsassistenten til venstre og chefen til højre og at dømme efter vores størrelse, vil jeg tro, at vi er i vinteren 1970 - OG på hovedet har jeg min røde, hæklede kasket  med tresse og guldknapper!

Vores mor havde lavet en til os hver og den passede så godt til vores camelfarvede duffelcoats.
Ahrj, hvor var jeg vild med den kasket og nu har jeg mønstret i min varetægt og kan bare gå i gang med at lave en i årgang 2011!

9 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Årh manner... så skal både ud og marketingassistenten da have hattepynt og det i en fart :-)

Margith sagde ...

Jeg glæder mig allerede til resultatet :-)

lis sagde ...

Hold da op, kan da godt se at både hjælpedrengen og hans fætter ikke har deres udseende fra fremmede. Er dog lidt i tvivl om hvorvidt den der kasket skal genindtræde i min nuværende garderobe...

Hanne sagde ...

Søsterluen er altså også fin.
Kaske vi skal kaskette på søndag;))

Hanne ... sagde ...

Jeg tror vi lægger fra land med en forsøgs-kasket i løbet af week-enden,Liselotte.

Det kan jeg godt forstå, Margith ;-)

Du får simpelthen ikke noget valg Lis, du får en kasket i fødselsdagsgave gør du og ligheden til sønnerne må siges at være slående;-)

Kaske vi skal, Hanne. Jeg medbringer opskrift mm.

Mette sagde ...

...årh, sådan en kasket gad jeg godt eje. Sikke da et makkerpar! God tirsdag, Hanne.

Hanne ... sagde ...

Det kan jeg godt forstå, Mette :-)

Tina - omme i London sagde ...

Hvor er I da bare soede og den hat er altsaa bare lige min stil! God arbejdslyst.

Hanne ... sagde ...

Tak skal du have, Tina.