mandag den 29. august 2011

Et forsøg af de bedre


Årets først halsbetændelse har meldt sin ankomst.

Medicinen lyder på varme sokker, tæppe i sofaen og lidt adspredelse med en rest stramajbund og et udvalg af Kenneths Højlandsuld.

Jeg er SÅ glad for at have fundet ud af, at de smukt melerede garner også kan bruges til stramajbroderi.
De giver et dejligt varieret udtryk, som jeg er lettere forelsket i, og så er de dejligt økonomiske i brug !

Sorry - baggrunden er blevet skarpere end broderiet, men det bli´r ikke bedre i dag.

8 kommentarer:

Mette sagde ...

Det uldbroderi ser da godt ud! Rigtig god bedring, Hanne.

unikarina sagde ...

Hvor ser det dejligt ud... Jeg har vist også "lidt" af højlandsulden på lager...
God bedring

Liselotte sagde ...

Rigtig god bedring, Hanne - og dejligt broderi, må jeg sige. Der er potentiale for noget fest dér :-)

Hanne sagde ...

God bedring.
Håber da ikke at det er en snigende halsbetændelse der er årsag til min meget ustabile stemme idag;(
Skulle det være tilfældet, har du på fineste vis, vist vejen for en mulig adspredelse under helbredelsen;)))

Bea sagde ...

Så harmoniske farvene er sammen, nydelige melieringer! God bedring til deg og halsen din!
Beate

Eva sagde ...

Det er et fint broderi, - lidt rustikt i udtrykket og dejlige farver.
God bedring.

KirstenK sagde ...

God bedring...ja nu er tiden til halsonder og den slags...

Hanne ... sagde ...

Tak Til jer alle.
Uanede mængder af te og indendørs sysler har jaget ondskaben på flugt. Tilbage er kun en lille rest snue.

... broderiet er som I skriver meget lovende og vær rolig for at der kommer mere:-)