lørdag den 12. marts 2011

Så er startskuddet gået


Vores traditionelle start på loppemarkedssæsonen gik i dag, og se hvad jeg fik med hjem.

Et næsten komplet spise- og kaffestel til 6 seks personer med fade og skåle.
Stellet hedder Grill og er fra norske Turi, og jeg tror, det enten har stået gemt bagerst i skabet eller er blevet glemt i et sommehus, for der er kun 2 ganske små afslag og ingen ridser.

Tv-koppen er for dejlig, og jeg kan rigtig godt lide den firkantede form med de rundede hjørner.
Min mand sagde: "Har du fundet Bjørn Wiinblad?" da han så stellet, og jeg vil give ham ret, der lidt Wiinblad over fuglen med det skarpe næb.

Første gang guf til Sommersalget er i hus - JAAA :-)

4 kommentarer:

K@ri sagde ...

Så vakkert, så vakkert :-)
Litt av skatt du har funnet der, og jeg er sikker på at du blir lykkelig sammen med disse.
God helg og vakre tanker fra K@ri*

Lappesola sagde ...

Så heldig du var nå. Turi Gramstad Oliver har laget mange fine serviser. Denne utgaven har jeg ikke sett før.
http://no.wikipedia.org/wiki/Turi_Gramstad_Oliver

Hilsen Sol

Hanne sagde ...

Pfeeewww det er pæææænt.....

Hanne ... sagde ...

I lige måde Kari - og du kan tro jeg er glad for mit fund :-)

Helt enig, Lappesola, der er virkelig mange flotte stel fra hendes hånd.

Ja ikke, Hanne ?