torsdag den 30. december 2010

2011 - come on!


Friske farver, ny inspiration og et godt broderi. Så har vi slået tonen an til 2011, som helt sikkert bliver et forrygende år, med både folketingsvalg og hvad har vi.

Måske man skulle gå i træning for at kunne sidde så henslængt, i en så chik kjole og i en så chik stol?
Og dog, for Nancy Wilson og jeg ligner ikke hinanden særlig meget, hverken hvad angår stemme eller figur, men man har da lov til at drømme.

Coveret stammer fra husbondens velassorterede pladesamling - jo han både køber og lytter til ægte LP´ere endnu - kruset er fra lageret og tehætten er solgt for længst. Men stilen, den er god :-)

7 kommentarer:

Lene L N fra Tyskland sagde ...

Jaaaa, nu jeg er kommet ud af busken efter at have kigget med her länge - gläder det mig at väre den förste til at raabe hurra for pc'ens healing! 2011 come on!! siger jeg ogsaa lige. Hej med dig :-)

Margith sagde ...

Ja lad os komme igang :-) har netop købt en 2011 kalender.
Vi skulle måske snart overveje at mødes over en kop the og få planlagt. Ønsker dig et godt nytår.

Ole Ryolf sagde ...

Det krus og den hætte burde følges ad....

Hanne sagde ...

Godt og grundig glædeligt nytår herfra

Hanne ... sagde ...

Sådan Lene, en pc er ikke til at undvære :-)

Det var en god ide Margith, lad os tjekke kalendere inden længe - og hils :-)

Ja ikke, Ole, men tehætten er som sagt solgt.

... og fuldstændig i lige måde, Hanne

www.frunielsen.com sagde ...

Hejsa Hanne

Ja stilen er ren retro,-- jeg kan heller ikke lige smyge mig i sådan en model. Men vi har det jo godt selv om vi fylder til gaden og vejen.Jeg har siddet med et broderi de sidste dage en babuska til min 2011 kalender, skal lige købe noget stof med små babuskaer på så kan jeg holde øje med tiden i 2011

godt nytår
frunielsen

Hanne ... sagde ...

God fornøjelse med kalenderen fru Nielsen :-)