søndag den 26. september 2010

En dejlig lørdag

Solskin, blå himmel, fantastisk stemning, skønne kvinder på hjælpeposterne og ikke mindst dejlig, dejlige kunder af den allerbedste og interesserede slags.


Vi var, som sidste år spændte, og som sidste år var der simpelthen god karma over hele linien.
Flere af kunderne havde deres taskeindkøb fra sidste år hængende over skulderen da de kom - og skimse om ikke de fleste dansede hjem med endnu en taske. Jamen, så bli´r det altså ikke meget bedre :-)


 Den rød/lilla pc-taske vil fremover kunne mødes i Aalborg og omegn, for selv om Ella strittede imod det bedste hun havde lært, så måtte hun overgive sig. Godt nok først efter en pause med snak, grin, kaffe og Boliglivs æblekage, men den taske skulle altså bo hos Ella, og jeg er sikker på den får et rigtig godt hjem :-)


Kaffe, te og kagebordet stod Team-Aalborg for og som I kan se, var der tænkt på det hele.
De fine lysestager af tynd, hvid porcelænsler er lavet af Dorete og hun fik adkillige bestillinger med  hjem. Næste år får hun sit egen afdeling på Sensommersalget, for hendes ting er alt for skønne til at stå og putte sig i et hjørne.

Vi vender tilbage til Nørresundby næste år til september, og så har syersken sørget for, at der er bjerge af tasker :-)

7 kommentarer:

Liselotte sagde ...

I er dygtige allesammen. Dine ting er utroligt smukke og gennemførte og dine hjælpepiger er meget dygtige til at skabe stemning og forkæle, så det koncept bør I rejse med ;-)

Anonym sagde ...

Jeg er sikker på at tasken får det fint hos Ella..en smuk taske til en smuk kvinde :-)

Hanne sagde ...

Hvor dejligt.
Rigtig god regnvejrs-sofa-søndag.

unikarina sagde ...

Jeg havde planer om at kigge forbi - men endte istedet for i Århus! Og så nåee jeg seværre ikke turen til Nørresundby. Men jeg får fornøjelsen af dig når vi ses til sykurset d. 9. oktober...

lis sagde ...

Altså hvor ser det hyggeligt ud, - bordopstilling, kagebagning og portvin vidner om at hjælpepige har været helt i sit es :-)

Ella sagde ...

Tusinde tak for en helt vidunderlig eftermiddag, Hanne - jeg hyggede mig. Sikke en stemning, som Liselotte skriver. Aldrig har jeg prøvet at købe ind på den måde. Det er en helstøbt oplevelse. Og hold da fast hvor er du dygtig.

Jeg elsker min taske, det var SÅ godt at jeg blev overtalt!

Jeg har været iført tasken ned i byen og de første komplimenter er kommet, og de er ført videre til din hjemmeside.

Hanne ... sagde ...

Tak, tak Liselotte og hvis jeg i andre byer havde hjælpepiger af samme karat som Team-Aalborg, så kan du lige tro at konceptet belv udbredt.

Lige præcis, Anne.

Sofaen var i min vold hele søndagen, Hanne ;-)

Nemlig, Unikarina.

Hjælpepigerne var i den grad i deres es, Lis og vi har taget noter til næste års Sensommersalg :-)

Selv tak, Ella.
Måske har du ret, det er en ny måde at købe ind på og en meget hyggelig måde, for både køber og sælger.
Jeg er helt sikker på, at du klæder tasken, for der stod jo ELLA på den og takker mange gange for din PR-indsats :-)