fredag den 9. juli 2010

Det bli´r godt...


... for er der da nogensinde nogen, der har set en bedre vejrudsigt for et Sommersalg, ja jeg spørger bare.

Xantiaen er  - som altid - hårdt pakket, mine forældre kommer ved 13-tiden for at fylde deres Xantia til bristepunktet og så kommer hjælpepige 2 lidt senere og fylder sin Ford.

Når der er læsset af i Kongsgårde sidst på eftermiddagen, rejser vi teltet, stiller borde op og hjælpedrengen skal køre en hel masse med sækkevogn. Lørdag ved daggry, næsten da, myldrer marketingsassistenten og jeg ud i haven iført højt hår, et krus varm te og fornuftigt fodtøj og begynder at stille op til årets første Sommersalg.

Vi glæder os til at slå "døren"  op til haven på Asgilhøjevej 59 i Kongsgårde kl. 10 i morgen, og med den vejrudsigt kan det kun blive en fantastisk dag, der venter os.

4 kommentarer:

Margith sagde ...

Held og lykke, jeg har dømt badedag på søndag. Hvis er i nærheden kommer vi forbi.

Bix sagde ...

Du glemte altså at skrive, at Hjælpepige 1 OGSÅ kommer lørdag. Hun er jo indforskrevet til kl 8.00, hvor hun møder vandkæmmet og klar til at tage fat! Man må ikke overse sit trofaste personale, ej heller gøre forskel! Der bliver vist noget at tale om til MU-Samtalen til jul.

Hanne ... sagde ...

Vi ses Margith, men husk det er lørdag vi har Sommersalg.

UPS - chefen beklager meget, at hun kom til at forbigå hjælpepige 1, for det var IKKE meningen. Det trofaste personale er hjørnestenen i Tulipaner og tomaters vækstplan og uden alle jer hjælpepiger - og drenge gik det slet ikke. Glæder mig til vi ses i morgen ... i SOLSKIN :-)

Hanne sagde ...

Godt og hot.
Ud fra helt egoistiske betragtninger, håber jeg ikke at alle skøn-herlighederne ryger i første hug ;)
Vi ses om 14 dage.