torsdag den 3. juni 2010

Timing


Liselotte lagde billeder ud af sin valmue-overflod i går og tænk, lige nu er jeg ved at brodere mig igennem en valmue af samme røde slags!

 Den er tegnet op på stramajbund, og jeg bruger fortsat løs af Zephyr-garns-resterne, så der er flere røde og blå nuancer i dette broderi, end jeg har tal på. De fire kronblade er fyldt forskelligt ud, for jeg vil undersøge, hvilken udgave der fungerer bedst - helt ensfarvet, stribet på tværs, lidt tilfældigt bølget eller den sidste, som bliver ternet.

Valmuer er noget af det smukkeste, jeg ved, og bare kom med dem i al verdens afskygninger - jeg elsker dem alle. Måske jeg sætter nålen i en  lys, pastel-lilla udgave bagefter, den ville blive SÅ yndig :-)

4 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Nej, hvor bliver det bare fantastisk!!

Hanne sagde ...

Hold k......ft hvor er den pæn.

Liselotte sagde ...

Den bliver SMUK, Hanne :-)

Hanne ... sagde ...

Det håber jeg, Ulla og foreløbig er jeg tilfreds.

Yep og den er en fryd at brodere, Hanne.

- og lige nu hives der stof ud af bunker, for at finde det helt rigtige match, Liselotte :-)