søndag den 28. februar 2010

Heftig inspireret....

... af hende her, hvis blog hver eneste dag i 2010 viser en af hendes samlinger fotograferet på den enkleste og smukkeste vis, har jeg set mig lidt omkring og ledt efter samlinger.

Min mand mener godt, at vi også kunne stable 365 samlinger på benene her i huset, meeen, vi afstår og jeg nøjes med  denne ene samling.
  

Den rigtige knap på det rigtige sted, kan løfte og forstærke et udtryk, kan sætte folus på en deltaje eller fjerne fokus fra en smutter.

Som så mange andre har jeg arvet knap-kasser fra adskillige, dejlige kvinder, og så er jeg altid på jagt efter de sjove, de flotte og ikke mindst de gamle knapper, som er både farverige og fyldt med små detaljer.

11 kommentarer:

Margith sagde ...

365 samlinger! piece of cake :-)

Irene sagde ...

Hvor er det fine knapper! 365 samlinger - tjah - det ku`måske lade sig gøre. Det er i hvert fald inspirerende:-)

mette b sagde ...

Skøn knapsamling, du har der. Jeg tror også let jeg kunne finde en samling af etellerandet hver dag...

Annette sagde ...

Neej... jeg er ogå helt vild med knapper. Måske en god ide, med dagens samling

Mette sagde ...

..ja, jeg tænker på, om vi kan nå det på 365 dage. Skøn samling. Jeg har også tusindvis af knapper......

et cetera sagde ...

Du har helt ret mht at den rigtige knap kan hæve noget helt utroligt! - og de der er en øjenfryd :-)

Ulla V. sagde ...

Det er en smuk knappesamling du har lavet...og hvor er det da bare et skønt sted du har linket til. :))

Esther sagde ...

Jeg kan også vældig godt lide knapper - men bruger dem ikke rigtig til noget!
Og så er det jo temmelig dumt bare at have dem til at fylde - derfor har jeg også lavet en retro-knap-giveaway, så en del af dem forhåbentlig kan komme til at gøre gavn i stedet for bare at ligge i en skuffe :)

Hanne ... sagde ...

Jeg tror dig, Margith :-)

Jeg elsker dem, Irene.

Bare gå i gang mette b.

Jeg så mig i hvert fald om i residensen på en ganske anden måde efter at have besøgt "samlingsbloggen" Annette.

Ingen begrænsninger, Mette, bare gå i gang :-)

Knapper rules etcetera.

Hendes blog er lige præcis skøn, Ulla V.

Rasende god ide, Esther :-)

KIND BY NATURE sagde ...

rigtig fine

Ole Ryolf sagde ...

Jeg husker hvordan min søster og jeg nød at lege med knapperne i mors knapkasse (eller en bøtte var det vist) da vi var små. Og selvfølgelig var de farvede, kantede og specielle fjovest at lege med.
/Ole