tirsdag den 19. januar 2010

Tirsdags-forskønnelse

Som inkarneret tedrikker er jeg altid på jagt efter te-dimser, som gør at te-i-et-krus, kan hamle
op med kande-teens fortræffeligheder.

Te-sien her er intet mindre end god. Den passer perfekt i et krus, den er ganske køn at se på og så er der plads til at tebladene kan svømme rundt og det er nødvendigt, hvis teen skal blive rigtig god.



Pantonekrusene er jeg ganske forelsket i og samlingen blev suppleret vældigt juleaften. Det limefarvede her er hjembragt fra Paris og det lyser så skønt op, at jeg smiler fra ører til øre.

Så sammen med Thorntons dejlig bløde karameller danner kruset, te-sien OG teen rammen om en dejlig lille pause på en helt almindelig tirsdag i januar.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det smukke og det gode - det forskønner enhver pause :-)

unikarina sagde ...

Jeg sidder også her med dampende varm og skøn the. Min er brygget med et theæg. Det er formet som en kugle med en stang. her er der nemlig også plads til at theen kan svømme rundt.

Kolorista sagde ...

Selv en inkarneret kaffe-drikker bliver blød når man hører om sådan et gennemført ritual (men jeg er selvfølgelig også MEGET til karameller, så måske var det dér du fik ram på mig :-))

Hanne ... sagde ...

- og den slags pauser skal man huske sig selv på at hole, Losarinas mor.

- og det er jo det de skal, tebladene, svømme rundt, altså, Unikarina :-)

Jeg drikker også kaffe Kolorista, men onde tunger vil hævde, at der er mere mælk end kaffe i koppen ;-)
- og de karameller er altså fortræffelige!