tirsdag den 15. december 2009

Måske får hun ret...



... hjælpepigen, som til MUS-samtalen spåede, at grævlinge ville blive den nye trend.

For pludselig lå den der, klokkestrengen med skov/jagt-motiver af den mere ualmindelige slags. Bevares der er da både hjorte, ræve og den slags på, men det er altså første gang, jeg er stødt på en grævling.

Han er virkelig sød, den grævling og han er broderet med omhu og tæft, ja det er hele klokkestrengen sådan set.




Pindsvinet her er ikke til at stå for, og jeg tror vi skal igennem en scannings-seance, før jeg fører saksen, for motiverne er som sagt både ualmindelige og ualmindelig fine og detaljerede. Bare tjek pindsvine-fatters pigge eller se skovskadens flaksende vinge !

Dagens program står på færdiggørelse af de sidste julegave-bestillinger,en tur på posthuset og måske bli´r der også plads til en tur i sofaen med en god krimi i aften. I hope so !

9 kommentarer:

mette b sagde ...

Uuuuh, jeg ville rigtig gerne eje noget med det søde pindsvin. Pindsvin er virkelig ét af mine yndlingsdyr.

Hvis/ når du laver noget med den må du MEGET GERNE kontakte mig!

Jeg har ét i haven, som jeg håber også vil være der efter vinteren.

God dag til dig.

Hanne ... sagde ...

Du står hermed øverst på pindsvinelisten, metteb :-) Hvis du har en ide til hvad du gerne vil have pindsvinet på, så send mig en mail, ing´?

mette b sagde ...

Ih, jeg går fluks i tænkeboks... En taske er det første, der falder mig ind... eller en pude eller... Jeg skriver en mail :o)

et cetera sagde ...

Sikke en skat - og hvor er det dog godt, at de smukke håndarbejder finder så fine nye "ben at gå på" - for endnu en gang må det konstateres, hvor stor en synd det ville være, hvis de gik tabte ...

lis sagde ...

Ja, holdet af hjælpepiger er altid først med det sidste, - og hvis jeg ikke husker meget fejl, så kom der, hin inspirationsaften i november, flere bud på det kommende års mest fremtrædende trends: rød fluesvamp, traktorer, store hunde/katte på kulørt baggrund, - og så lod vi også små fugle få en sæson mere :-)

Hanne sagde ...

Sådan et fint gammelt broderi kan somend også dufte lidt af grævling.
Måske kan du springe vasken over i kommende sæson og sælge med autentisk duft:)

Hanne ... sagde ...

En stor synd, etcetera og som du kan se så erpindsvinet allerede "solgt"

Hjælpepigerne i mit firma er af uforlignilig kvalitet Lis, og produktionene af hunde, fluesvampe, traktorer OG fugle er i fuld gang .-)

linda; sagde ...

Grævlige, pindsvin, ugler og ræve er allerede store hit her i hjemmet.

Hanne ... sagde ...

Det lyder godt, Linda, så er vi på rette spor :-)