mandag den 28. december 2009

Kopi-cardi - igen!



Min kopi-cardi er klar til brug :-)

Det tog sin tid, for den sidste forkant og hæftningen, lod vente på sig - tro det, hvem der kan !

Men her er den i al sin farverigdom og bortset fra, at ribben på ærmerne er blevet lidt til den stramme side, er jeg fornøjet med den. Den er løs uden at være slasket, den er varme-lang og så er der farver for alle pengene - og det kan vi li´her i box 1!

Nu skal jeg bare have fundet mig en fed "nål" til at lukke den med!

10 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Superflot Hanne, din farvekloge kone :-)

Hanne ... sagde ...

Åh tak, mange tak Liselotte :-)

Kludemutter sagde ...

Den er skøn og glad ;)

Yt.

Lea sagde ...

Det går ikke noget, at det tager lang tid når resultatet er så flot.

Margith sagde ...

Ok er kun lidt misundelig :-)

HANNE sagde ...

hej Hanne
Lækre striber...jeg kan godt lide den mørke farve, som indrammer alle farverne, det giver ro :O)

Jette sagde ...

Farver skal der til, heldigvis. :)

Jeannette Mariae sagde ...

Jeg er sikker på, at du er super flot i den. Skønne farver simpelthen ;-)

Gitte sagde ...

Hvor er den bare flot! Og frisk og smart ;-)

Hanne ... sagde ...

Det er den, Yt og varm :-)

Nej, og det glemmer man af og til Lea.

Hi-hi, Margith.

Jeg er helt enig Hanne, min væver-mor ville sige, at den mørke farve samler det hele.

- og helst masser af dem, Jette.

Tak Jeannette Mariae og Gitte, jeg har boet i den, siden den kom af ginen :-)