torsdag den 1. oktober 2009

I gavernes land



Det sker ofterer og oftere, at en venlig sjæl tænker på mig, når der bli´r ryddet op rundt omkring.

I lørdags i Nørresundby dukkede en bloglæser op, som havde mailet mig og spurgt, om jeg var interesseret, i nogle mellemlægsservietter hun havde broderet, men aldrig havde fået gjort færdig. Jeg var absolut interesseret og jubelen ville ingen ende tage, da hun gave mig disse 12 skønne, skønne broderede aurikler.

De bli`r til tehætter og puder og poser og tasker og og og TAK.

- og de bli´r ved, de givelystne kvinder, for tirsdag kom der en kuvert fra SisterBonde med stof fra gemmerne med de dejligste påskeæg i turkis, blå og lilla farver. Tak, Sister, det var så sødt af dig at tænke på mig.

Samme dag var jeg en tur i Hadsten for at hente en sæk gode sager, fra en som i forbindelse med en flytning havde været gemmerne igennem og mens hun sorterede ud, havde hun tænkt på mig.

- og Kirstens æbler som kom i sidste uge.

Jeg føler mig så rig og så tænkt på, at det halve kunne gøre det. I gør mig så glad alle sammen, når I tænker på mig og opmuntrer mig, så pyt med at hovedet værker ovenpå en tur til tandlægen :-)

6 kommentarer:

lis sagde ...

De er bare pragtfulde de broderier, - du vil da kunne få en pragtfuld forårsserie ud af dem.
I forhold til dine kommentarer til Ullas award, så er vi flere der har den hang til at samle på sjove navne, - og min egen favorit lige for tiden er .... Villy Langthjem! Fundet i et jubilæumsskrift for Dansk Mejeribrug... eller min kollega i UK Karen Pickersgill (udtalen må vel være 'pick a skill'og så er det jo godt hun arbejder med kompetenceudvikling he-he)

Hanne ... sagde ...

Åh, der gav du mig et godt grin Lis, hende Pick-a-skill... har hun humor, det MÅ hun have med det navn !
- og du kan tro der bliver lavet forårskollektion af auriklerne, for der er 2 af hver. Hvor heldig kan man være ?

Inge - Viva Italia sagde ...

Det var dejligt at få broderierne afleveret og se hvor glad du blev.... Jeg glæder mig til at se hvad du kan få ud af dem...

Unknown sagde ...

Hvor er de smukke ! Og kan godt forstå du bliver glad over at blive tænkt på.Men du fremtryller altså også smukke ting af det du får.
Håber hovedet har det bedre :-)

oklyous sagde ...

wow de er virkelig flotte! super facinerende! Glæder mig til at se resultaterne! :)

Hanne ... sagde ...

Tak, Inge, det er virkelig en flot gave. jeg ser allerede tehætter, tasker og puder med de fine aurikler på :-)

Det er som at få julegaver om sommeren, når der dumper sådan en stak ne di skødet på mig og hovedet er i klar bedring, Losarinas Mor :-)

De er så skønne og resultaterne vi blive præsenteret her på kanalen, oklyous.