onsdag den 23. september 2009

Once in a lifetime



Aldrig set hverken før eller siden, men hvor er jeg glad for, at jeg fandt ham, denne franske fluefisker. Nu kan en opmærksom læser jo så spørge, hvordan jeg ved, at han er franskmand og svaret er ganske enkelt: Der stod Made in France i kanten på stramajbunden ;-)

Han kommer med til Nørresundby, vær vis på det og selv om Tulipaner og tomater ikke har mange mandlige kunder, så kan jeg altså godt se denne fiskertaske hænge kækt på skulderen af en mand - jeg har i dagens anledning fået lov til at låne Alberts ryg !

I øvrigt findes der vel også kvindelige fluefiskere eller hur ?

Hjælpepige 1 har tjekket Nørresundby for Dankort-terminaler og vi kan nu med sikkerhed sige, at der er forefindes en i en Spar Nord, som ligger ganske få minutters gang fra Askebakken. Så ingen panik selv om Tulipaner og tomater ikke tager imod Dankort på lørdagens Eftersommersalg, Spar Nord er klar i kulissen :-)

- og så skal der sys puder!

15 kommentarer:

Unknown sagde ...

Håber virkelig ikke I får solgt alle pc- taskerne !
Jeg venter med længsel på at købe en :-)

Hanne ... sagde ...

Bare rolig, Losarinas mor, mit stramaj-lager har en asneelig størrelse - og der står 12 stk som endnu er i rammen :-)

Unknown sagde ...

Det lyder godt :-)
Og ønsker jer så et rigtig godt salg !

Jette sagde ...

Gid I må få en dejlig dag i Nørresundby, ville ha' nydt at se dine flotte ting og sager, men har dersværre ikke mulighed for at komme. Håber på godt vejr til jer. :)

Hanne ... sagde ...

Tak, Losarinas mor.

- og også tak til dig Jette - og øv at du ikke kan komme forbi. Det må viså håbe, at du kan komme til en anden god gang :-)

Margith sagde ...

Supergodt motiv1
Jeg vil så nyde efterårsvejret i Skien, Norge.
Håber i får en god lørdag i Nørresundby.

Lene sagde ...

Jeg krydser fingre for at landmanden ikke skal bruge min hjælp den dag :-)

Lotte K strik sagde ...

Hej

Hvad koster tasken?

Hanne ... sagde ...

I lige måde, Margith og god tur.

Åh ja, Lene, lad os gøre det :-)

450,- kr er prisen for pc-taskerne,Lotte K.

Karin sagde ...

Den er rigtig fed. God effekt du har fået ved at sætte de vandrette blå striber ind ved siden af. Det er en rigtig vandtaske :-)

Hanne ... sagde ...

Jeg valgte nemlig de blå farver fordi der er vand på tasken, og så er de også lidt mere Herre-fluefisker-venlig, Karin ;-)

Kristine sagde ...

Wauw! Den "Franske fisker" er simpelthen lækker.

Kirsten sagde ...

Nej, som jeg altså krydser fingre for at jeg kan nå til Nørresundby i morgen...! Jeg gad godt mærke på alle de fine sager :-)

Sister Bonde sagde ...

Ønsker dig en rigtig god salgsdag og hils alle dem, som jeg kender ;o)

Hanne ... sagde ...

Det er han Kristine og der blev kikket meget på ham i lørdags.

- vi ses bare næste år Kirsten ;-)

Mange tak - på baghjul - dagen var god og alle var glade, Sister.