tirsdag den 11. august 2009

Striber - igen



Min kopi-cardi skrider stille og roligt frem, og jeg ser nu striber alle vegne, eller rettere jeg er blevet opmærksom på dem.

Striberne her er fra endnu et reste-broderi og de grønne striber gør hele forskellen. De tilføjer ro og giver modspil til de mange nuancer, som er brugt her. Også dette broderi kommer på klappen til en pc-taske.

- og så har vi fået en ny hjemmeside.

Den gamle var i den grad tjenlig til web-plejehjemmet og nu har gode venner puslet en afløser frem. Jeg er så tilfreds med resultatet, bortset fra baggrunden, som er liige rigelig mormoragtig, men den skifter vi ud, så snart vi har fået lavet en, som passer til logoet.

Hvis du tildigere har stået på vores mailingliste, så må jeg desværre bede dig melde dig til på ny, på den nye hjemmeside, for vi er nødt til at starte fra bunden af igen med det nye system. Til gengæld bli´r det meget bedre og nyhedsbrevene skulle gerne komme noget oftere:-)

10 kommentarer:

Margith sagde ...

Hej Hanne!
Tillykke med din fine hjemmeside.

Hanne sagde ...

Hold da sommer for en fin butik du har fået.
Sådan en ønsker jeg mig også.

Unknown sagde ...

Jeg tror jeg må spare op til en pc- taske til hver af mine døtre :-)

Anne D sagde ...

Smukke farver.

Sidsel_._ sagde ...

den er da fin - har ikke glemt dig men ligger vandret indtil imorgen :)

Jeannette Mariae sagde ...

Stort til lykke med din nye hjemmeside.

Håber du viser billeder af, hvad du finder på med striberne på billedet. Jeg kunne godt være interesseret!!!!

Stort smil ;-)

KirstenK sagde ...

Meget smukt broderi, det minder lidt om strik... Ser godt ud, din nye hjemmeside...

Hanne ... sagde ...

Tak, Margith.

Go for it, Hanne og tak.

God ide, Losarinas mor ;-)

Ja ikke, Anne D.

Tak og bare rolig, Sidsel, det nås nok :-)

Tak Jeannette Mariae, du kan tro der kommer billeder.

Det har du faktisk ret i Kirsten og tak til dig også.

Velkommen til min kreative verden sagde ...

For en fin blogg! Nydelige striper og masse annet fin arbeid du viser til: )

Hanne ... sagde ...

Mange tak skal du have,Velkommen til min kreative verden - og velkommen til :-)