lørdag den 15. august 2009

Goodies



Vel hjemkommet fra 80 års fødselsdag - vi fester en del i vores familie i år - fandt jeg denne dejlig pose knapper fra pigerne i postkassen. Den forsendelse kom som sendt fra himlen, for jeg har ikke en eneste knap tilbage af forrige posefuld.

Jeg bruger knapperne som pynt, på de pakker jeg sender ud i verden til Tulipaner og tomaters kunder og de gør hele forskellen. En pakke, som er pakket helt enkelt ind i silkepapir og lidt farvet snor, bli´r til en lille juvel, når der kommer en knap på.

- og så er der genkendelsens glæde, for nogle af knapperne er jo lavet af mine egne bittesmå rester.

Tak - piger :-)

8 kommentarer:

Hanne sagde ...

Wow de to frøkener gad jeg godt kende.
Jeg elsker slåede knapper, men jeg hader at lave dem:(
Smukke ser de ud. jeg må jo bestille en hel masse i din butik, så får jeg dem vel samlet ind med tiden:)))

Margith sagde ...

Smukt.

Unknown sagde ...

Sikke en lækker godtepose :-)
Som patchwork syet af rester, man bliver så glad når man genkender noget stof.

lis sagde ...

De er bare så seje de knapper og de piger.

Miss Midtjylland sagde ...

Waaaau!

Hanne ... sagde ...

Jeg har det som dig, hanne og er så vældig glad for at der er nogen som gerne vil. - og du bestiller bare, så sender jeg en knap mm :-)

Enig, Margith.

Jeg bli´r glad for at resterne bli´r brugt og for at jeg får del i knapperne, Losarinas mor.

Jeg er sikker på de piger har en fremtid inden for salg og marketing, Lis :-)

Jep, huset i Hou.

Marina sagde ...

Det er en dejlig idé. Jeg gør selv alt muligt tosset med min gaveindpakning men dette har jeg ikke prøvet endnu selvom jeg elsker knapper. Til netop dine pakker må det passe perfekt.

Hanne ... sagde ...

Det synes jeg også de gør, Marina og ideen e rhermed givet videre :-))