onsdag den 1. april 2009

Tutti Frutti

Jeg elsker mine 60´er Holmegård-stager, men de "bruger" de lange, slanke kertelys og de er ikke altid lige nemme at finde.

OK, hvis jeg vil give 4,- kr pr lys, kan jeg altid få fat i nogle almindelige og fuldstændig harmløse hvide, meeeen.

Så jeg skanner også for kertelys, når jeg er på jagt og i går var der bid.

48 stk kertelys i de fedeste farver, som kan gøre hvilken som helst hverdagsaften til en fest. Hvidt er ok, men at have både røde, pink og ikke mindst orange lys at veksle med, DET er fedt. Hænderne over hovedet og jubelen vil ingen ende tage.

Som lidt forbrugeroplysning kan jeg så sige, at der er sket noget med lys-farve siden denne bunke kom ud af lysstøberiet. Jeg mener aldrig før at have fået røde fingre af at sætte et rødt lys i en stage, men det har jeg så nu... og jeg vil helst ikke vide hvorfor ;-)

3 kommentarer:

Helle Koed sagde ...

ikke godt at vide hvorfor du får røde fingre! :-/ Men hold da op det er flotte elegante lys - og så passer de jo suverent til årstiden! :D

Hanne sagde ...

Jeg har nogle supersøde firkløver sølvstager som også kun gaber over den slags lys. Dine smukke farver gør mig en kende misundelig.
For et års tid siden faldt jeg over 30 musegrå kertelys, de klæder sølvstagerne, men er da ikke nær så festlige som dine bolsjelys, som du så nok ikke skal spise:)))

Hanne ... sagde ...

Helt enig, Helle, deer så flotte.

De stager tror jeg min mor har et par stykker stående af - og nej blosjelysene vil ikke blive fortæret, vær sikker på det :-)