søndag den 11. januar 2009

Udsigt fra mit køkkenvindue


Jeg ved det godt, når man viser en udsigt frem, er den normalt vidunder-lig, smuk og med masser af natur.

Men dette er altså også en vidunderlig udsigt, for denne dør er indlæsningsdøren for alle møbler, flyttekassser og store ting i det hele taget til vores nabo Genbrugsbutikken.

Kan I se perspektivet ?

Som de eneste i Harlev, har vi direkte udsigt til alt, hvad der kommer ind i butikken.... og desværre også til det der går ud af butikken.

Med andre ord kan jeg, mens jeg fx tømmer opvaskemaskine lige holde øje med indholdet af fx en trailer, som læsses af - og det er godt! Husbonden er flere gange sendt over til naboen i iltempo, fordi noget er blevet læsset af, som vi omgående måtte have fingre i, helst før det kom ind i selve butikken.....

I dag har kassevognen været der flere gange for at læsse af og jeg står derovre når de åbner i morgen....

Jeg elsker min udsigt.

7 kommentarer:

Gitte sagde ...

Jeg sidder da også og bliver helt misundelig.

Kunne da være man skulle forbi der en dag ;-) Vi kører tit forbi Harlev til venner i Sandby.

Hanne ... sagde ...

Den er et besøg værd, naboen, for den er både stor og god, Gitte.

Unknown sagde ...

Det må være en vidunderlig udsigt for et samler menneske som dig :-)

Hanne ... sagde ...

Det kan du tro, Losarinas mor !

lis sagde ...

jo jo jeg ser perspektivet, der er lidt 'Sesam seam luk dig op' over dette, bare man også kunne også hvad der stod derinde bagved

Karen Klarbæk sagde ...

Hej med dig...ja jeg skal nok købe noget ordentligt....jeg kan se på både stramaj taske m.m. at du allerede har gjort bekendskab med det jeg designede/købte sidste år.
Jeg lover at gøre mig umage :)

Karen

Hanne ... sagde ...

Jeg arbejder på mit se-igennem-ståldøre-syn, Lis.

Det lyder godt, Karen, jeg glæder mig.