lørdag den 3. januar 2009

Tulipaner og tomater goes to Cairo


Hva´ si´r I så, hva´?
Midt i mylderet på en cafe i Cairo står min seneste PC-taske med Dybbøl Mølle i ægte stramaj. Det kan man da kalde kultur-eksport.

Historie er, at en kunde som allerede i sommer var varm på en PC-taske med Rosenborg på, skulle fejre nytår hos familie i Cairo. Han skulle medbringe de forsinkede julegaver og den ene af dem skulle være en PC-taske med udpræget dansk tilsnit i broderiet.

Stramajstakken blev endevendt og det blev heftigt diskuteret hvorvidt fx Koldinghus kunne hamle op med Rosenborg på barometeret for danske vartegn.

Det hele endte - ikke med en Lilly - men med en flot stramajudgave af Dybbøl Mølle. Så bli´r det vist heller ikke mere dansk.

Først rapportering lyder på tilfredshed både hos gavegiver og gavemodtager.... og så er jeg også glad :-)

9 kommentarer:

Irene sagde ...

Det er altså også bare nogle flotte tasker du laver! Er begyndt at følge med på din blog efter opfordring fra en kollega:-) Og så er vi jo næsten naboer:-)

Hanne ... sagde ...

Tak skal du have, Irene og jeg er da nødt til at vide, HVOR meget næsten naboer vi er ;-)

Unknown sagde ...

Hvor sejt er det så ikke lige !!
:-)

Ulla V. sagde ...

Den største glæde må være at skabe noget som folk er helt vilde med....men at dine ting ligefrem kommer ud i den store verden, må nu også være helt fantastisk!

Og sikke en dejlig lille histórie der fulgte med billedet :0)

Hanne sagde ...

Det er for vildt når det går op for en at de ting man laver bliver en del af ukendte menneskers hverdag.
Jeg fik i efteråret en mail fra en pige i NewYork der havde mødt en af "mine" tasker og googlet sig frem til mig for at fortælle hvor sej hun synes den var. Så bliver man da glad helt ned i lilletåen.
Din Cairo-taske er mums-fin:)

Hanne ... sagde ...

Det er SÅ sejt, Losarinas mor.

Ulla, du har ganske ret, at skabe noget andre er vilde med, det rykker - og gør glad!

Jeg har også tasker gående rundt bl.a. i USA og Holland, D´Johannne og det er super-dejligt og iver blod på tanden :-)

Astrid sagde ...

Nej, hvor sjovt - så er man da en stolt taske-mor! Jeg er sikker på, at sådan en taske med Dybbøl Mølle og dejlige farver kan bringe lidt rolig sindsstemning til hektiske Cairo! :) (I øvrigt fik jeg en fod til usynlig lynlås i julegave - så nu mangler jeg bare lidt tid til at prøve den... ;)

Gitte sagde ...

Den er så smuk!

Arvede efter min mormor utrolig mange billeder som hun havde broderet. Efter at de havde ligget på loftet i 10 år smed jeg dem ud! Og nej hvor jeg ærger mig nu. Tænk at jeg kunne have rent rundt med en taske med hendes kronhjorte....

Man skal ikke smide ud!

Hanne ... sagde ...

Du har så evig ret, Gitte.