tirsdag den 30. december 2008

I Femina


I denne uges Femina er der en boligreportage fra et fantastisk hus i Ebeltoft.

Karen, som er den en halvdel af husejer-duoen, har firmaet Kopcup og er samtidig primus motor i Kunsthåndværket i Ebeltoft, som forhandler et udvalg af mine bløde sager fra Tulipaner og tomater.

- og sørme der midt i de fede billeder fra det fede hus, står blandt andet puden her ved siden af.

Altså bedre nytårsgave kan jeg simpelthen ikke tænke mig og falder din vej forbi Ebeltoft, så kik ind i Kunsthåndværket, for der er så mange dejlige ting at få fingre i der.

3 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Tillykke - det har dine skønne unikke ting bestemt fortjent!! Det vil jeg glæde mig til at se i Femina.

Kopcup kender jeg godt. Jeg var så heldig at købe et par stykker af de smukke æbler hun fremstillede til æblefestival...

Mette sagde ...

Ja, jeg ilede jo afsted for at købe Femina. Herefter var familien tvangsindlagt til at se billederne af dine skønne puder! Jeg er stolt af dig, Hanne. Godt nytår!

Hanne ... sagde ...

Altså man kan blive helt høj af at se sine "børn" ude i verden.. og tak til jer begge, Ulla og Mette.