torsdag den 5. juni 2008

Fætter Antons fiskemandshat


Solen bager ned og når man bor et stenkast fra vandet, er 4 år og eeeelsker at være nede på stranden, så må man have en hat til at skærme for de værste stråler.
Så en bestilling blev afsendt til den "onde" moster med det stor stoflager og Anton er nu den lykkelig ejer af denne fiskemands-hat, som han kalder den.
Jeg er tilfreds med den og især med de nye grønne Tulipaner og tomater-mærker. Forandring fryder og grønt er jeg vild med, så det kan ikke være meget bedre.
Om lidt kommer min søster og så skal der sorteres, organiseres og pakkes porcelænskasser til sommersalget. I år er 5. gang jeg holder sommersalg på Helgenæs og efterhånden er vi ved at være pænt rutinerede i opstilling, pakning, bord-op-klapning mm., men en kritisk gennemgang af lageret er nødvendigt af og til, så det bruger vi vores Grundlovsdag på.

2 kommentarer:

Astrid sagde ...

Nej, hvor er det en dejlig hat, og mærket er da bare så fint! Jeg går også og overvejer at få lavet mærker, men der skal altså stå det helt rigtige, og jeg er ikke færdig med at tænke... Det lyder også skønt med sommersalget - sikke et vejr, I får til det!
Ha' en dejlig Grundlovsdag! ;)

Mette sagde ...

Hvor er den hat skøn, Hanne!