fredag den 11. april 2008

Ny pudetype


Nyt skal der til og da vi var i Berlin i sommer, så jeg de fedeste bogstav-puder i en trendy børne-shop.
Så her er prototype af Tulipaner og tomaters nye Bogstavpude. Den er aflang, godt stoppet, ca 25x40 og skal selvfølgelig laves med mange forskellige bogstaver, farver stoffer osv.
Når vi snakker om bogstaver, så skal de selvfølgelig afspejle navnene på de nye små, så jeg har været på navne-research og for første gang i den tid Albert har heddet Albert, er det navn kommet med på Top 50 over foretrukne drengenavne i året der gik. Til gengæld er Hanne er uddøende navn. De fleste af os er på den anden side af 40 og der er altså ikke mange småpiger, som render rundt og hedder Hanne.

5 kommentarer:

lis sagde ...

So adorable!! Den er mega-festlig, supergod farveholdning du har! og nu må der da for alvor blive fest i børneværelserne

Hanne ... sagde ...

Tak skal du have. Jeg er også vældig tilfreds med puden selv:0)

Mette sagde ...

Ha-Ha, Hanne. Den idé har jeg også haft, men endnu ikke ført ud i livet.

Ulla V. sagde ...

Sikke en dejlig pude...de lilla tern står perfekt til det store A!

Albert er et dejligt navn!!
Men jeg er også bange for, at alle Ulla'erne havde deres storhedstid i 60'erne og 70'erne ;0)

Anonym sagde ...

HEj, super fed pude, må jeg spørge hvor du har båndet med teksten fra? mvh Nathasja (har ingen blog, men min mail er nlpreus@ruc.dk