mandag den 11. februar 2008

Træ, solsikker og fugl


Når man genbruger textile ting og sager, skal der afmonteres, vaskes, tørres og stryges i een uendelighed!

Af og til hopper jeg sidste led over og pludselig ligger der så en uoverskuelig bunke strygetøj, som SKAL ordnes, før jeg kan komme i gang med at sy. Sådan en bunke lå der i forrige uge, så jeg satte den nyeste lydbog fra biblioteket på - Martsvioler af Phillip Kerr - og gik i gang.

Da strygeriet var tilendebragt, puslede jeg lidt rundt med herlighederne og frem kom det lille miks, som du kan se her.
Træet er jeg helt vild med og jeg fandt faktisk endnu et eksemplar i lørdags, som nu venter på TUREN. Dette træ er forårstræeti en serie med "de fire årstider med træ og fugle "og farverne, reden og fuglene skifter så fra årstid til årstid.

Dette træ er allerede udvalgt til at skulle pryde en navnepude, som er bestilt til en til en lille Flora og som skal laves i løbet af denne uge. Kik med senere på ugen, så kommer der billeder af den færdige pude.

3 kommentarer:

Mette sagde ...

Smukt! Helt igennem smukt, Hanne.

Hr og fru Pedersen sagde ...

Hej Hanne
Jeg leder efter mønstret til det meget meget fine træ fra de 4 årstider, du viser på billedet. Jeg har søgt længe.
Har du nogen idé om hvor det findes?

Mvh Pernille
(mail: pedersen00@gmail.com)

Living ROOM sagde ...

Hej Hanne!

Hvor er du bare fantastisk kreativ.
Er det muligt at se alle de fire årstider af fugle i træ.

Kunne du evt. hjælpe mig med at finde dem - så ku' jeg evt. selv gå i krig med broderinålen.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
mail: dreisig30@hotmail.com