søndag den 17. februar 2008

Karla


Vinterferie er godt for mange ting. og kan resultere i mangt og meget.

Her er et af resultaterne, nemlig en ny sag, som bliver et af Tulipaner og tomaters nye pige-ting til sommer. Det er en lidt løs skjorte, som vil passe skønt over et par løse bukser evt. med en lille t-shirt på inden under i begyndelsen af sommeren. Her er den syet op i et stykke Liberty-stof, som er helt perfekt, når det både skal være sommerligt og falde pænt. Heldigt at jeg på det nærmeste har en Liberty-lavine liggende bag døren til syrummet, for jeg tror skjorten bli´r et hit og så er det godt med et lager :-)

Jeg har gjort det til en vane at opkalde mine pigekjoler efter mine små pigekunder, derfor hedder denne model nu Karla, som er min seneste lille kunde. Jeg tror Karlas mor hopper af glæde og kræver den syet op i et eller andet lilla, så datteren er klar til sol og brune ben.

1 kommentar:

Mette sagde ...

Fint navn til en fin sag. Den kan Karla da kun blive glad for!